Nieuws

21 april 17

Voorjaarsactie Schulp weer zeer succesvol

Sinds de Paasdagen staat de Schulp Voorjaarsverrassing weer in de speciaalzaken. Onder meer bij Henk Huver van Huver Groente & Fruit in Emmeloord. Henk geeft aan dat hij toe was aan de voorjaarsactie van Schulp: ‘het levert altijd extra omzet op met bijv. Pasen en Moederdag’. Edwin Dijkema van Marco’s Groente & Fruit in Julianadorp onderschrijft dit: ‘je hebt er geen werk aan, het verkoopt zichzelf. Het sluit ook goed aan bij de wensen van de consument. Bovendien is het een erg leuk cadeau.’.

Verkoopadviseur Jaap van Pijkeren van Schulp Vruchtensappen licht toe dat veel vers-specialisten het voordeel van deze actie inzien: ‘Consumenten maken op doeltreffende wijze kennis met Schulp sappen, dan wel met nieuwe smaakvarianten. Dit bevordert herhaalaankopen, waardoor deze actie een blijvend resultaat oplevert.’

Beide ondernemers maken dit jaar gebruik van een speciale houten presentatie die verrijdbaar is. Hierdoor kan er buiten de winkel ook de aandacht van passanten getrokken worden, aldus Henk Huver. Edwin Dijkema vult aan dat hij meer verkoopt door deze mobiele presentatie. Hij is dan ook blij met de samenwerking met Schulp. ‘Ik ben gestopt met veel randassortiment in mijn winkel, maar niet met Schulp. Daar heb ik veel van staan omdat ik er ook veel van verkoop.’

De Schulp voorjaarsactie bestaat dit jaar uit zowel een reguliere variant als een variant met biologische flesjes sap. Beide varianten zijn nog beperkt verkrijgbaar. Informeer bij Schulp Vruchtensappen naar de beschikbaarheid want op = op.